marți, 6 octombrie 2009

Iarăşi seară.

E doar o alta seara, o alta ora si o alta presimtire.In rest.. in jur palpita aceleasi lucruri, ma venereaza aceleasi ganduri si sunt aceeasi eu. Aceeasi eu, cu un breton fugar pe frunte, cu ochii inlacrimati sub rama garbova de ochelar, cu doua fire norocoase argintii ce imi sugruma-ncheietura stanga...

Aceeasi eu, cu acelasi vis de a zbura departe, cu aceeasi privire adanca si acelasi zambet indraznet furisat in coltul gurii.Aceeasi eu...chinuindu-ma sa scriu.Sa scriu despre orice.
Acum insir cuvinte despre viata de boboc - o alta etapa, un alt inceput, dar acelasi "tu".

Acelasi tu, cu aceleasi vise, cu aceleasi idei, inconjurat insa nu de aceleasi persoane. Acelasi tu, cautand in noile figuri aceleasi chipuri de demult.Si poate nu-s asa cum ai visat, cum ai sperat sa fie...Sunt poate mult mai stranii si poate mult mai reci.

Poate ca nici tu nu mai esti acelasi.

Privesc in urma... imi simt acum prin vene o lina schimbare...am crescut...dar parca tot mica am ramas. In priviri imi pulseaza acelasi verde, crud si nesigur..in glas se ghicesc inca emotii infantile...Doar in ganduri acum mi se citesc stangaciile-adolescentine.

Mi-au brazdat obrajii cinsprezece veri si-o toamna, timp in care m-am amagit cu lucruri minore, sperand ca doar asa imi va fi mai bine.Am cladit cu grija lumea mea...in care au pasit sfios oameni de suflet, m-am indragostit neasteptat si mi-am pastrat in amintire doar clipele frumoase.

Ori, cand altcandva poti gusta mai din plin bucuria de a trai, de a iubi, de a ride cu nesat...cand mai poti visa cu ochii deschisi si insira numele asa zisilor tai prunci pe hartie, cand sa mai rupi coditele de mar oprindu-te intentionat la initiala iubitului, cand sa te mai furisezi din casa sub pretext ca-ti plimbi cainele, dorindu-ti de fapt sa-l mai suni pe el macar un minut...daca nu acum..cand prin vene iti alearga vise, sperante si dorinte implinite la 3? Acum... cand zambetul iti fuge adolescentin pe buze, si privirile iti sclipesc atunci cand auzi "te iubesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu