luni, 20 februarie 2012

De dor de tine/ Partea aII-a.

Am prins in gand o imagine din trecut
Si am vazut cat de grav si rapid se scurge timpul.
Mi-as dori sa mai gust candva din primele clipe adolescentine,
Mi-am dorit sa tin totul strans aproape;
Dar in cateva clipe am vazut cum se prabuseste-un zid
de vise, promisiuni, juraminte si sperante.
Mi s-a destramat sufletul cu fiecare clipa
In care nu ai fost aici.
Mi se destrama continuu, la gandul ca nicicand, niciodata,
zambetul meu nu va mai fi acelasi.
Primul.
Primul zambet, primul fior, prima dragoste adevarata.
Primul.
Si ultimul.
Imi urla sufletul, fiinta, atomii,
iar lacimile se desira, tot desira..
din priviri si pana in calcai.
Sunt toata o apa; uneori ma intreb daca nu cumva, deja...
m-am metamorfozat.
E cumplit. Sunt o umbra...de 189 de zile..
tot o umbra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu