duminică, 11 octombrie 2009

Happy B-day, Mirc !:*

Cu toate ca te-am cam "pierdut" in ultimele zile, imi face o deosebita placere, draga puiule sa fiu prima care iti "spune" nu "La multi ani, sa fii fericit, iubit, sanatos, sa ai de toate pentru toate, sa ti se-ndeplineasca toate visele, sa stai mereu cu ce dragi, sa ajungi unde vrei, cum vrei, oricand vrei, cu cine vrei si multe altele de inca un infinit de ori" ci "Ai doar 18 ani/ Esti nebun, iubesti si nu ai bani![:-"]" la 00:00 ^_^
Imi pare nespus de bine sa te anunt ca de 4 luni (si-o zi) esti vinovat pentru fericirea mea, si sper sa mai citesti inca multi ani de acum inainte postari de genul^^ [Voi ramane cu tine..inca 2000 de ani:-"]
Ti-as mai putea insirui inca vreo trei pagini inutile pe al meu blog si sa te plictisesti o saptamana citindu-le, insa mi se incalcesc ideile, cuvintele nu suna prea bine acum...si prefer sa ma opresc la doar aceste cateva randuri...
Si daca tot e fix..."Vrei un ceai?"^^
Te iubesc, Fluffy.. si intr-o zi o sa ma ai pe mine in fata, soptindu-ti toate astea..nu-ti vei mai irosi privirea admirand doar niste pixeli verzi amarati:P Zambeste, e ziua ta ! ^^
"La multi ani !:x", iubitule:*
[Imi pare rau ca "esti nascut pe 11 octombrie" si ca mai erau inca 10 minute pana la ziua ta...ideea era alta...dar tu oricum stii ca te iubesc!:*]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu