marți, 5 iunie 2012

Iar vara..

Vara...deja vara. Am tanjit atat de mult sa fie vara...iar acum nu pot simti decat un fir fierbinte ce-mi brazdeaza obrazul drept...un fir umed ce imi tot incetoseaza privirea si imi lasa-n piele o aroma de praf stins si de piersica coapta.  Observ uimita ca, vara fiind, am revenit la vechile mele obiceiuri...si au trecut doar cinci zile...peste tot prin camera zac hartii mazgalite, cu vise, versuri si urme de ceasca de cafea. Ecranul din fata mea geme de cate cuvinte irosite a indurat in ultima vreme...ma bucur sa regasesc printre filele cartilor mele insemne de aproape-un an de zile...nu imi place, in schimb, sa realizez ca n-am realizat nimic. Corpul imi e acum impaienjenit de cafeina si toata imaginatia mea zvacneste intr-un nerv imposibil de reprimat, toata fericirea mea a stagnat in cateva mesaje si in interiorul unor biscuiti cu ciocolata. Dar a venit iar vara...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu