luni, 1 februarie 2010

Cafeaua de dimineata...


O cafea este cu siguranta fericita atunci cand este preparata cu dragoste si savurata cu placere. V-ati intrebat vreodata cum arata o cafea trista? Si de ce ar fi o cafea trista? Ei bine...Azi de dimineata, intrand pe nelipsitul mess sa vad ce mai e nou in sat...mi s-a plasat ciudata intrebare : "Ceasca aia de cafea e suparata sau mi se pare?"
Dupa cateva minute de aprofundare a imaginii de alaturi...m-am lasat pagubasa. "Unde o vezi tu suparata?" "Dunga portocalie si bulina...."
Deci asa...o cafea...sau o ceasca de cafea...poate fi suparata...
Ei bine...stiu sigur ca acea cafea a mea...din dimineata de 6 noiembrie a fost foarte suparata...Nu doar din crudul motiv ca nu a fost savurata, ci si pentru ca era toamna...Era noiembrie...Si era preparata cu tremur interior, cu graba si doar din seaca necesitate.
Emana aburi ilegal de savurosi; isi dorea atat de mult...ca dupa acea fotografie sa fie sorbita cu grija, lasand pe ceasca doar urmele mele de ruj.
Dar am lasat-o acolo...pe pervazul rece al balconului. Eu m-am dus sa sterg din calendar ziua de 6. S-a racit si nu a mai fost buna. Am aruncat-o dupa doua zile. De aia a fost trista.
Multumesc, geniule de intrebare ! Chiar da de gandit. Daca pe tine te deprima...pe mine m-a ucis ! :))

Un comentariu:

  1. 6 noiembrie .. ?
    hm, era ceva important..dar doamne -iarta-ma, am uitat :)).
    oricum, inca o postare superba b-)
    *thx ca m-ai invatat sa-mi fac paru' cu drotu` :))
    >;D<

    RăspundețiȘtergere