joi, 3 decembrie 2009

In lipsa de altceva.

Dimineata. Suna ceasul disperat. E deja 8? cand a trecut noaptea? Nici macar nu s-a luminat de ziua...Sigur s-a defectat ceasul..."!!?!?!?!" 8 si 5 minute...ceas blestemat. E intuneric ! Ploua. Nu putea sa ninga..?!
Hai, repede..primele trei intrebari care-mi spulbera ultimele ramasite de vis : "A luat Mircea traseul?", "Oare ce fac azi la latina?", "Cand oare s-a facut 8 si 15?"
Scot un deget afara din asternut. Iar e frig...si mai sunt inca vreo 4 luni de frig de asta!..."Sa ma dau sau nu jos din pat?" E mama in bucatarie...Cred ca mai raman vreo 5 minute...Ca iar ma trimite afara cu potaia...De fapt, potaia e draguta...pana vrea sa iasa din casa.
Iar imi amintesc de "aseara" si nu-mi place deloc. Incerc sa-mi bag capul in perna si sa uit. Nu-mi place cand se intampla asta. Incep sa ma sufoc in puful ala. Ce dimineata. Mai bine raman azi acasa...Da' iese iar urat. Azi traiesc pentru un telefon. Atat. Pana nu-l aud sunand n-am pace. Daca pica...e din vina mea sigur. Da' n-o sa pice...Ca a3a-i cu noroc.
Imi incalcesc degetele in par. N-am observat cat e de carliontat in dimineata asta. Poate-i de la sampon. Cat de ciudata sunt azi. Cate intrebari, cate senzatii...
E 9...ar fi cazul sa ma deplasez spre toaleta...Dar imi simt oasele prea molesite...Oare cand s-a si facut 9? Iar mi-a inlocuit mama papucii aia albastri cu vaci cu aia vechi. Cica sa astept pana duminica. "Mama, da' tot Mos Nicolae se cheama..." Sigur i-a pus iar in sifonier. Da, normal. Ce rece-i parchetul joia dimineata...Suna ! -----------[Gargarita is now offline.....]

Un comentariu:

  1. Cred ca tura viitoare cand ne int. am sa te daram cu adevarat daca mai vorbesti prostii din astea si tanjesti degeaba dupa ceva care e doar un vis;)Crede-ma stiu ce zic;) E ceva real;) Incearca sa vezi viata asa cum e ea;) Nu mai adauga ceva de la tine.Clar?


    P.S TE DARAM!!!

    RăspundețiȘtergere