marți, 28 iulie 2009

Zâmbet.

Zambeste-mi, pui de inger, zambeste-mi colorat. Zambeste-mi sa zambesc si eu. Sau mai bine hai sa zambim impreuna. Zambeste strident ca trilul de privighetoare sau inocent ca surisul unui copil. Zambeste-mi pe buze, zambeste cu mine. Aseaza-mi zambetul tau firav in suflet, cand plang sa pot zambi ca tine. Zambeste-mi azi, maine, zambeste-mi pana ce noaptea ia sfarsit.Zambeste-mi incetisor ca un cantec de leagan, sau limpede ca picaturile de roua, zambeste ca un copil, zambeste delicat ca fulgul de nea. Zambeste cu toata fiinta ta calda, zambeste-mi dimineata in zori ca sa ma amagesc pana-n amurg. Zambeste pentru toata lumea... zambeste spunindu-mi "te iubesc".Zambeste pana ce a ale tale buze amortesc intr-un zambet etern!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu